Stara Wieś Odnowa

Trening Milon Twój bezpieczny, efektywny
oraz przyjemny trening

Z TRENINGU MILON mogą bezpiecznie korzystać wszyscy
niezależnie od wieku czy ograniczeń fizycznych

Kilka słów o TRENINGU MILON

MILON to trening siłowy i cardio idealnie wpisujący się w filozofię działania obiektu ODNOWA w Starej Wsi.

Sekwencja ćwiczeń oraz dobór obciążeń pozwalają na korzystanie z urządzeń początkującym jak również doświadczonym bywalcom siłowni. Sposób ustawienia urządzeń pozwala ćwiczyć indywidualnie bądź w grupie.

Automatyczne dopasowanie ustawienia i parametrów urządzenia do ćwiczącego, ułatwia trening, czyni go bezpiecznym i przyjemnym. Płynne przejścia pomiędzy urządzeniami, kontrola tętna, zmienny opór dzięki elektronicznym systemom pozwalają zwiększyć efektywność treningu o 30% w porównaniu z tradycyjną siłownią.

Maszyny MILON pomagają skutecznie redukować tkankę tłuszczową i wagę ciała, budować silne mięśnie, wzmacniać stawy jaki i ścięgna oraz ogólną wytrzymałość organizmu.

Z systemu MILON mogą więc bezpiecznie korzystać wszyscy niezależnie od wieku czy ograniczeń fizycznych. Co więcej urządzenia MILON mogą aktywnie wspierać procesy rehabilitacyjne, przywracać sprawność organizmu po przebytych urazach czy kontuzjach.

Efektywny trening trwa tylko 35 minut z wykorzystaniem:

  • sześciu maszyn siłowych, na których użytkownicy ćwiczą po 1 minucie, trenując główne partie mięśniowe
  • dwóch maszyn cardio (rower, crosswalker), na których użytkownicy ćwiczą po 4 minuty swoją wytrzymałość

Sprzęt z pomocą karty chipowej
automatycznie dostosowuje wszystkie parametry

O co chodzi w treningu MILON

Obwód Milon

Ćwiczymy w kółko i to dosłownie! Po wykonaniu każdego ćwiczenia przesiadamy się na sąsiednią stację, żeby po wykonaniu serii przesiąść się na kolejną i kolejną, zataczając w ten sposób koło.

Mimo, że maszyn w okręgu jest 12, ćwiczymy tylko na ośmiu z nich (6 siłowych i 2 cardio) - zabieg ten ma na celu zwiększenie przepustowości obwodu. Sprzęt skompilowany jest tak, żeby podczas każdego okrążenia przećwiczyć wszystkie partie Twojego ciała. Poza dwoma wyjątkami, każda seria trwa 60 sekund a zegar mierzy wspólny czas dla wszystkich stanowisk. Nie ma więc możliwości, że skończysz a kolejny sprzęt będzie jeszcze zajęty. Wszyscy przesiadamy się w tej samej chwili.

Dołączyć i zejść z obwodu również można w dowolnym momencie.

Maszyny obwodu MILON


  1. Leg Extension

    Leg Extension

    Mięsień czworogłowy ud, grupa mięśni przywodzicieli

  2. Chest Press

    Chest Press

    Mięśnie piersiowe większe i mniejsze, mięsień naramienny, mięsień trójgłowy

  3. Seated Row

    Seated Row

    Mięśnie dwugłowe ramienia (biceps) równoległoboczny, najszerszy grzbietu

  4. Ergometer

    Ergometer

    Kończyny dolne (mięśnie ud i podudzi ogólnie), trening cardio

  5. Leg Curl

    Leg Curl

    Mięsień dwugłowy uda, półbłoniasty, półścięgnisty, smukły, płaszczkowaty, mięsień brzuchaty łydki

  6. Abdominal Crunch

    Abdominal Crunch

    Prosty brzucha, skośne brzucha, biodrowo-lędźwiowy

  7. Back Extension

    Back Extension

    Mięśnie prostowniki grzbietu, część lędźwiowa najszerszego grzbietu, mięsień czworoboczny lędźwi

  8. Crosswalker

    Crosswalker

    Mięsień brzuchaty łydki, serce, mięśnie przedniej strony podudzia, mięśnie skośne brzucha, mięśnie pośladkowe

Film instruktażowy

Przewijaj w dół
aby załadować kolejny dział

Przejdź do działu

Grota Solna